kom vår!!

Längtar redan efter våren. Efter att sätta upp nya fräsha gardiner i vår-färger, hänga undan vinterkläder så mer får platts och ta fram alla mina ballerina skor. Nu är allt är kallt blött och jävligt!! När jag tänker efter så går våren på något sätt att gemföra med hösten konstigt nog.. Jag brukar alltid få sån pepp när våren kommer. Jag ser massa fördelar med den som jag inte gör med hösten. På våren kan man gå på prommisar och allt blir bara varmare och varmare och man har minder och mindre kläder på sig. Hösten så ser jag inga fördelar med alls. Är nu på väg till verkstan och sätta på vinterdäcken. Inge mer rally... Jag skulle kunna tänka mig att flytta till ett ställe där det bara är vår och sommar. Sitter och drömmer mig bort och kikar ut genom fönstret. Nä fyfan!! Jag vill gå i idee. Tror jag gör det.. Godmorgon förresten!
 
Gardiner från Jotex.com
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0