soppa hela veckan

Tredje hela dagar med bara soppa. Känns otrolig tråkigt, jag som älskar mat! Har nästan gått upp 10kilo sen juli.. Nu är det ändring på det här. Väntar och längtar tills att få börja jobba och tjäna några riktiga pengar så jag kan köpa mig ett gymkort. Känns jävligt tråkigt att det går mot kallare tider, hatar vinter. Saknar redan mina morgon promisar i värmen. Älskar att röra på mig, äta sunt och må bra i kroppen. Hmm, vart tog all mat jag tryckt i mig dom senaste månaderna? Aha, på rumpan, lår och höfter! Säger hejdå till all skitmat och allt socker och sattsar på att börja leva ett sunt och måbraliv. Igår vart det en prommis och även idag, idag mer än springprommis eftersom att jag hade natte med mig på cykel så det blev mycket stanna vänta stopp. Jag är nöjd över min prestation än så länge och hoppas på att få tillbaks all ork och motivation.
 
 6/2-2013 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0